سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

تو واسه ما نفسی

تو را که دارم ...... دیگر چه میخواهم ....................

1392/4/4 13:02
نویسنده : مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم

روز ها میگذره و من  احساس مادر بودن میکنم وقتی بلاخره بعد از ١ سال و ٩ ماه پسرم  ٤ شنبه شب  ٣١ خرداد ٩٢تو ماشین و موقع برگشتن از ددرا بعد از بابایی تکرار کرد ((ماما)) و از اون به بعد منو ماما صدا میکنه .......

و چه شیرین تر که مانی ( مامانی ) هم بهم میگه اونم وقتی کارم داره و میخواد خودشو لوس کنه  ..........

خیلی لذت بخشه مادر بودن و  مادری  کردن برای فرشته ی کوچولوی خونه . برای کسی که با همه ی وجودش  .. با نگاهش .. با بوسیدنای گاه و بیگاهش  بهت دوست داشتنشو ثابت میکنه ......

عشقم .. این روزا علاقه ات به میمی کم شده و کمتر میخوری . کمتر پیله میکنی و کمتر بهم میگی.. ام  (am) ینی میمی ...... نمیدونم چرا از گفتن کلمه میمی شرم داشتی و داری .. هر کار کردم بهش بگی میمی نگفتی .هروفت میخواستی تا زبون نداشتی با انگشت یواش نشونش میدادی و یا با دستت  یواشکی میزدی رو میمی که من بفهمم و بهت بدم . وقتی زبونت باز شد اولا نشونش میدادی با دست و میگفتی دش(desh) ینی بدش وقتی خواب بودی هم گریه نمیکردی میگفتی دش ........ بزرگ تر که شدی تا الان میگی ام م م (am)  صورتت هم اینطوری میکنیمژه.............

خلاصه اینکه امیدوار شدم که کمتر اذیت بشی واسه از شیر برداشتن و اینکه امیدوارم  از ته دل که مثل پستونک و شیشه و پوشک خودت ترکش کنی و دیگه نخوری...........

 

عاشقتم عاشقونه ............ قلب

 

f

 

k

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله آذین
4 تیر 92 12:58
الهی بگردم واسه این پسر که اینقدر آقاست و مامانش اینقدر عاشقشه ... مرسی که مامانو اینقدر دوس داری که اینقدر از وجودت لذت می بره خاله ... آفرین پسر گل ...


خدا را شککککککککککککککککککککککککر که این فرشته هارو بهمون داد . ایشالا که لیاقتشونو داشته باشیم

. خیلی از محبتت ممنونم دوست مهربونم...
خاله آذین
4 تیر 92 13:00
راستی شما دختر خاله پسر خاله با هم تلپاتی دارین ؟ آرشیدا هم با همون قیافه که مامانت شکلکشو گذاشت هنوزم که ترک کرده وقتی می بینه با ذوق میگه میییییییییی


ای جااااااااااااااااااااااااااااان فداش بشم جیگر خاله شو
مامي مهرسا دردونه
4 تیر 92 13:08
اي جونم خاله كه انقدر با حجب و حيا هستي........... دوست دارم


منم دوست دارم خاله جونم
خاله آذین
4 تیر 92 13:16
ای جان ... چه بزرگ شده خوشگل خاله ...

قربونت مرسی خاله اش ......

شفق
9 تیر 92 1:37
الهی خدا حفظش کنه برات چقد لاغر شده بچمون عوض من محکم بماچش


ممنونم عزیزم ........
بله سرما خورد و اب شد حسابی ... شیطونم شده تازگیها.یه جا بند نمیشه ....