سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

تو واسه ما نفسی

خوشبختی من اینه که ...........

1392/4/2 10:06
نویسنده : مامانی
296 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم  من خوشبختم از همه خوشبخت تر وقتی تورو دارم . وقتی تماشات میکنم و وقتی احساست میکنم . وفتی ٣ نفری تو ماشینمون نشستیم و از تفریح بر میگردیم خونه و تو سرتو رو سینم گذاشتی و خوابی و بابایی هم کنارم نشسته...ما یه خانواده ایم ...........وقتی شبا قبل از خواب با لبا ی کوچولوت صورتمو غرق بوسه میکنی و لپ نرمتو میکشی رو لپم و لالا میکنی... وقتی وسط بازی کردنت میای و منو میبوسی یکی چپ یکی راست یکی چپ یکی راست.............وقتی منو بابایی لالا کردیمو تو خوابت نمیاد و وسطمون میشینی و با صدای پچ پچ میگی ااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننن و با دستت فرمون خیالیتو میپیچونی و میای جلو بعد فرمونو برعکس میپیچونی و میری عقب و میگی ااااااااااااااااییییپ (ینی بیب) و من از تماشا کردنت لذت میبرم.............. وقتی سعی میکنی پشت سر ما کلماتو تکرار کنی و لغاتو ناناسی بیان میکنی..........  وقتی همه ی فکر و ذکرت اینه که بریم ددرا و تو اوبوس (اتوبوس) ببینی با انگشت کوچولوت نشونش بدی و بگی اوبوس و باهاش بای بای  کنی.........وقتی که اوخ میشی و حتما من باید بوس کنم تا خوب بشه و فقط من .... وقتی عکسمو تو گوشی یا کیف بابا میبینی و میگی ماما ........................

و خیلی وقتای دیگه ............. خدایا شکرت بخاطر این همه خوشبختی ...................

 

 

1

 

 

 

جونم

 

 

2

 

 

3

 

 

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آذین
4 تیر 92 13:04
ای قربون این پسر که اینقدر عاشق ماشین بازیه....

4 سالش بشه ما دیگه ماشینو نمیبینیم خخخخخخخخخخخخ

صبا مامان نیوشا
7 تیر 92 14:21
الهی قوربونت بشم با اون عینک خوشکلتتتتتتتت.... عین مدل های امریکایی شده... ووووووووووی خوابیدنشو ببین..... تعمیر کار ماشینم که میخوای بشی خاله


mer30 khale joonim ..... man kolan foozoolam az malaghe ta interneto foozooli mikonam ...