سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

تو واسه ما نفسی

اخر هفته در دل طبیعت...

1394/4/12 21:03
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من . نفس من . زندگی من..............

این اخر هفته رو رفتیم هوره دوباره ولی بهت خیلی خوش گذشت . پنجشنبه رو ک حسابی با هستی جون  امیر رضای گل بازی کردی و جمعه هم با پسر عمو فرید و دختر عمو فرنوش و عمه ایدا اینا رفتیم کنار رودخونه واسه اب بازی...

اول رفتیم باغ بابا بزرگ و همین ک نزدیک شدیم تو پاچه هاتو زدی بالا واسه اب بازی اما سکومونو گرفته بودن از قبل . ماهم تو ذوقشون نزدیم و رفتیم این یکی باغ ک مال باباجونه . اول مراسم قوری بازی برگذار شد . حسابی با فرنوش جون اب پاشیدین بهم ... خیلی خوش گذشت بهت و اون خنده های از ته دلت دنیا میارزید....

اب بازی

 

رودخونه

 

بعدشم رفتیم زیر پل و با بابایی و عمو فرید و پیمان حسابی خیس شدید و شنا کردید . تو هم یه چوب گرفتی دستت و یعنی ماهی میگیری....بعدم کلی ماشین شستی مثلا با قوری البته....

زیر پل هوره

 

فرشته کوچولوی من . یکی یه دونم . برات همیشه دل و شاد و لب خندون ارزو دارم . بوووووووووووس

پسندها (1)

نظرات (0)