سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

تو واسه ما نفسی

نوروز امد...............

1391/5/16 18:06
نویسنده : مامانی
260 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی تلاش کردم که  یه سفره 7 سین استثنایی درست کنم و پهن کنم  اما نشد . ینی وقت نکردم  تمومش کنم  اینه که اصلا نصفه نیمه شد . ولی پهن کردم .

تحویل سال تقریبا 8.45 بود و ما 8 بیدار شدیم و سامیار همچنان خواب بود . همونطوری با لباس تو خونه ای بردیمت خونه مامان بابای بابایی . اخه ما هر سال سال تحویل اونجا بودیم .

صبحانه هم خونه مامان جون اینا خوردیم و هر کی مشغول یه کاری بود و سامیار گل تو بغل عمو پژمان و  به جای سفره 7 سین سر  سفره ی صبحانه  سال جدید شد .......... مبارکککککککککککککککککک

بعد از دست و روبوسی و عیدی گرفتن و عیدی دادن  عکس هم گرفتیم  نگاه کن ..........

 

91

 

وبلاگت زیادی مردونه شد نه ؟؟؟؟؟؟ قول میدم ازاین به بعد با خانوما هم  عکس مناسب بگیریم .خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)