سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تو واسه ما نفسی

ه مث هندونه ه ه ه ه ه ه ه .............

1391/4/22 13:15
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا رسید و دیگه تاریخ نمیخواد دیگه ه ه ه ه نیشخند

منو  هندونه کوچومونو بابایی رفتیم خونه مامانینای باباییو تا اخر شب اونجا بودیم .یه کیک هندونه ایی خوشکل هم برات خریدیم و در حالی که لباس هندونه ای تنت بود شب یلداتو جش گرفتیم  .......فرداش هم رفتیم خونه مامان مامان واونجا هم کلی خوش گذشت .مادر طبق معمول که لباس جدیدات و تنت میکنم ازت عکس میگیره . کلی عکس خوشکل ازت گرفت ...

 

 

کیک

 

 

 

ه مث هندونه

 

 

بابایی

 

 

دلم میخواست با خودمم عکستو بذارم امااااااااااااااااااااااااا.....................

 

اینم سامیار وبابا جوناششششششششششش

 

 

باباجونی

 

 

 

بابا جون

 

 

ولی خودمونیما امسال هندونمون خخخخیییییییییییللللللللییییییییی شیرین بودقلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شبی مامان هانا
22 تیر 91 13:36
سلام مامان مهربون آقا سامیار:
مبارک باشه .ایشالا به همراه باباش لحظه به لحظه از بزرگ شدن پسر گلتون لذت ببرین. واسه سالم به دنیا اومدن نی نیه منم دعا کن حتما.من لینکت کردم.[
سلام عزیز مهربون . ایشالا که نینی شما و همه ی مامانای دیگه سالم بیاد تو بغلتون......و شما هم از بزرگ کردنشون لذت ببرید .ممنونم عزیزم که وبلاگ سامیار را لینک کردی گلم نظرلطفتونه .اگه بتونم پیدا کنم وبلاگتونو حتما بهتون سر میزنم و منم شما را لینک میکنم ...
خاله آذین
31 تیر 91 13:51
ای جانم هندونه خالههههههههههههههه
مرسی خاله اذین جون که سری به ما زدید ...... بوسسسسسس