سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

تو واسه ما نفسی

ماماااااااااااااااان ... من پول ندارم که ه ه ه ...

1393/7/30 19:56
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز هم مثل همیشه اومدم دنبالت که از مهد بیایم خونه . همینطور ک پشت سرم متفکرانه راه میومدی  یهو گفتی مامااان  من  پول ندارم که ......... پول بده ... دلخور  و چند بار پشت سر هم تکرار کردی . گفتم پول میخای مامانی ؟ گفتی اره . پول بده ... دست کردم تو گیف و یه اسکناس یهت دادم ... تو هم با ذوق گذاشتیش تو جیب کوچولوت . محبتزیبازیبا

عصر با عمه ایدا بیرون بودیم ک عمه کیف جدید منو دید و گفت کیف گرفتی گفتم اره کیفم خراب شده بود دیگه ... اینو خریدم . تو گفتی مامان کیف نداشتی ؟ گفتم نه ... و تو ساکت شدی و رفتیم . متفکر

شب که اومدیم خونه بدو بدو رفتی سر جیبت و اسکناسی ک ظهر ازم گرفته بودی و دادی بهم گفتی مامان بیا پول بهت بدم  برو کیف بخر برا خودت ... کیف نداری ....زیبا

منمحبتبغلبوسمحبت

توفرشتهزیبازیبازیبا

خیلی بوست کردم و چققققققققققققققققققققد این حرف و دقتت متحیرم کرد و از تههههههههههههههههه قلبم خوشحالم که پسر سه سالم اینقد عاقل و مهربونه و اینقد منو دوست داره .

فدات بشم جیگرممممممممم...........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)